INVESTUJTE DO VZDELANI

Petr Nachtmann petrnach na natur.cuni.cz
Sobota Duben 10 11:37:26 CEST 1999

> Tato zprava je rozesilana hromadne !

To je vyhruzka? :-)

> Vazeny obchodni partnere,
>
> 	Vy nebo Vase firma projevila v uplynulem roce zajem o rozesilani nabidek vzdelavacich akci Emailem (nebo Vase adresa byla ziskana z verejne dostupnych zdroju). Vzhledem ke znacnemu zajmu o tuto sluzbu jsem se rozhodl rozesilat formou kratke textove zpravy (z duvodu prostupnosti site) pouze nazvy akci s mistem a terminem a prislusny odkaz na webovou stranku, kde jsou veskere podrobnosti vcetne moznosti elektronickeho prihlaseni.

Mohli byste me sdelit, kde jste sebrali konkretne moji adresu?

BTW ten e-mail je extremne hnusne zformatovan - to je schvalne?

> JAK PXIMLT POHMTAH, ABY VYDELAVAL

To je co? Pokus o diakritiku?

> Tem, ktere tento Email obtezoval se omlouvam, tem, kteri jej naopak uvitali, dekuji za krasne vyjadreni, ze setrim nase lesy a omezuji posilani tiskovin.

Pozde. Predpokladam, ze nekteri "stastlivci", kteri dostali vas dopis, vas
budou chtit zaradit na cernou listinu na www.antispam.cz

> V pripade jakychkoliv dotazu ci problemu nas kontaktujte na

Problemy se resi pomoci Antispamu a Realtime Blackhole.

Petr Nachtmann