ISO image RH5.2 (6.0)

jaroslav.lukes na k-net.cz jaroslav.lukes na k-net.cz
Pondělí Duben 12 11:48:20 CEST 1999

Kde bych sehnal %subj%? Zkousim ho tahat poruznu ze sveta i z domova (z CZ jen
ftp.ujep.cz, jinde jsem ho nenasel) a ackoliv sedim na 768kbps lince u VOL (dnes jsem
na ni sam), rychlost stahovani se pohybuje (dnes) pod 1kbps (docela casto i pod
100bps). Zkousel jsem vsechno co mi nasel lycos a vysledky jsou podobne. Moc ucpane
internet nevypada, spis akademicke prostredi je dneska nejake pretizene...

Muze mi nekdo poradit kde by se dal jeste stahnout (asi lepe z CZ, ale ne z univerzit,
ktere jsou zrejme pretizene)? Chybi mi uz jen neco pres 200 MB (uz pul dne, tech 400 MB
jsem tu mel od patku kdy jsem to stahoval asi 2 hodiny). Potreboval bych to udelat
jeste dneska do vecera (vypalit CD, nainstalovat 2 pecky)...

Predem diky...