Spusteni X-aplikace na vzdalenem X-serveru [2]

Michal Kurka Michal.Kurka na pvt.cz
Pondělí Duben 12 12:40:52 CEST 1999

Karel Dudasek wrote:

> Na linuxu napis xhost +domenove.jmeno.

Dekuji vsem za rychlou odezvu. Pomohlo, ale ne uplne. Na Linuxu se
spusti aplikace, ale jednotlive nabidky menu jsou prazdne. Presneji:
napriklad pod nabidkou Accounts je jen polozka Accounts, ktera akorat
zpusobi, ze na terminalu Digital Unixu, odkud byla X-aplikace spustena,
se vypise hlaseni "Can't open display" a v Linuxovych X-Window se nic
nestane. Na Linuxu lze aplikaci normalne skoncit.
--
Michal Kurka