Rockwell chipset

matus kral kral na merck.sk
Pondělí Duben 12 14:46:43 CEST 1999

> Dakujem za radu.
> To ze treba vypnut kompresiu som sa docital v Linux HOWTO pre modemy a tiez na
> Web stranke, ktora obsahuje zoznam modemov a ich pripojitelnost k Linuxu. Ked
> som napisal inicializacny string z modemoveho okna tiez sa mi podarilo vytocit
> cislo hardwareovo sa spojit potom asi styri krat bliklo receive a na obrazovku
> prislo asi dvanast riadkov roznych spec. znakov ako zatvorky paragrafy a

    to bude PAP autentifikacia. v linuxconf nevyplnovat login password, ale PAP
name a password. s paritami by som sa nehral, ma to byt 8n1.

    ak linuxconf z 5.1 je iny, ako ten z 5.2, tak spravit chat script pre modem,
pockat v nom na connect a to je vsetko. (ako vyzeraju tie subory teraz? chat-ppp0
(1), ifcfg-ppp0 (1) a /etc/ppp/pap-secrets?).

    do /etc/ppp/pap-secrets potom napisat

[login] pppX [password]

    btw: sa pouzivam okrem ineho aj sysgration, je to sice 56-ka, ale nebude v nej
rozdiel od tej 33.6. ziadnu kompresiu nevypinam a nic dodatocne nenastavujem - nie
je preco. obzvlast pri externom modeme.