Shaper - muze byt zakompilovan v kernelu ?

Dušan Sýs sys na spk.cz
Pondělí Duben 12 16:31:00 CEST 1999

>Dobry den,
>
>zkousim testovat shaper, ale pri pokusu udelat
>
>shapecfg attach shaper0 eth0
>
>mi to pise - shaper: Operation not supported by device
>
>Podporu shaperu ma zakompilovanou do kernelu (kernel bez podpory modulu).
>Netusite v cem je zadrhel ? - respektive muze shaper pracovat na jako
>modul ?

Me to taky v kernelu nechtelo chodit. Pokud jej nahraju jako modul je vse
OK. Krome toho nevim jak by pres shaper v kernelu omezovalo napr 5 rozhrani.
Takhle je natahnu jako moduly a vse funguje k naproste spokojenosti.

Zdravi Dusan Sys