Bezdiskova stanice

Zdenek Havel havel na terezka.ujep.cz
Pondělí Duben 12 17:26:19 CEST 1999

On Mon, 12 Apr 1999, Ladislav Suk wrote:

> Dobry den,
>
> 	jak se pripojit z bezdiskove stanice na Linux server a na stanici
> spustit Linux. (popripade X).
> Mate nekdo zkusenosti s bezdiskovou ucebnou  na ktere bezi Linux ?
> Jak silne stroje (server) je treba aby mohlo vsude bezet KDE ?

Zkousel jsem to, dokonce i nejaky cas provozoval, ale rychlost byla
otresna. Zkusil jsem, jestli pomuze kdyz prejdu na kernel nfsd, ale tam mi
nefungovalo no_root_squas, takze nikdo nemel pravo nikam nebo prozmenu
vsude. Nakonec jsem kapituloval a vytvoril v ucebne partition o velikosti
50M kde je nainstalovan zaklad a /usr /opt /etc /home se mountuje ze
serveru. To uz je jiny kafe.

Zdenek Havel
mail: havel na terezka.ujep.cz
IRC:  "Levah"