cgi

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pondělí Duben 12 22:23:45 CEST 1999

Hi :-)

zkousel jsem to, jsou 2 moznosti, jak to rozchodit
a) vyhodit hlavicky se stavem a server software
b) dat na zacatek jmena cgi-skriptu predponu nph (nph-finger.cgi).

Apache se totiz snazi hlavicky pridavat sam a da se mu to zakazat predponou
nph u skriptu (Not Process Headers ??? asi - urcite me nekdo opravi spravne)

    S pozdravem

        Jarda Stribrsky

Pavel Cech wrote:

> Hi,
>
> Nejak se nedari pustit cgi-skript:

> malformed header from script. Bad header=HTTP/1.0 200 OK
>
> Mam Apache 1.2.6-4
>
> v IE dostanu hlasku:
> unable to complete your request.

  Ing. Jaroslav Stribrsky
  Institute of Chemical Technology
  Department of Computing and Control Engineering
  Technicka 1905, 166 28 Prague 6, CZ
  E-mail: stribrsj na vscht.cz
  WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
  Phone: +420-2-24352970