Re: BR-NA DO NOVELLU

Úterý Duben 13 10:24:22 CEST 1999

On 13 Apr 99 at 9:15, lesy.ruda wrote:

> Zaujala mě diskuse v Neviditelném psu o linuxu. Jelikož s ním teprve
> začínám, jen položím dotaz, abych třeba zbytečně neplýtval časem. Máme
> ve firmě 10 uživatelský novell 4.10 s jedním filesrverem. Už teď se
> nemohou všichni současně přihlásit do sítě. Jde mi o to, zda je možné
> použít jedno PC (486Dx 100MHz) jako bránu do sítě novell pro dalších cca
> 5 stanic. Nechce se mi totiž vyhazovat prachy za upgrade novellu. Také
> se ptám, zda by tento jediný počítač dokázal být i bránou pro internet.
> Zkuste, prosím jen naznačit řešení.

Teoreticky to jde. Linux namountuje disky z Novellu a pak je sám bude
dál distribuovat. Co se týče rychlosti, bude to mizérie.

Bránu do Internetu Linux umí vytvářet hravě. Budu o tom mít přednášku
na Linuxovém semináři Prudká'99 (za 10 dní). Materiály budou
zveřejněny. Samozřejmě, spoustu toho najdete už teď na českém Internetu:

http://www.linux.cz/
http://www.penguin.cz/
http://www.paru.cas.cz/~hubicka/skolicky/

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution