Martin Spirk spirk na kla.pvt.cz
Úterý Duben 13 17:37:45 CEST 1999

Dne Út, 13 duben 1999 jste napsal(a):

>pocul som, ze si v subore .forward mozem urcit, kde sa mi ma vsade
>poslat dosla posta. Pocul som, ze sa to da poslat aj do nejakeho
>spustitelneho programu. Ako urcim, aby sa to poslalo ako vstup do
>programu???

Me funguje "|/home/spirk/program",  pouzivam to s nejakou starsi verzi
sendmailu na Solarisu 2.3. Jsou tam nejake problemy ze pokud ten program
pouziva nestandardne umistene sdilene knihovny (linkovane s parametrem -rpath)
tak sendmail pri spousteni toho programu hlasi ze nemuze najit sdilenou
knihovnu, ale v novejsim Solarisu uz je to OK, takze na Linuxu asi taky.

			Martin