PGP

Úterý Duben 13 19:44:54 CEST 1999

Jan Satko (satko na quanto.uniag.sk) wrote:
: > Jednoznacna identifikace klice. Treba staci si na vizitku natisknout
: > fingerprinta pak dotycnemu poslat svuj public key. Da se jednoduse zjistit,
: > ze je to ten spravny. A zabira mene nista nez kompletni klic.
:
: No dobre. Takze je to vlastne kontrola ci ten kluc je vazne moj.
: Lenze k comu to je dobre, ked list pojde rozlustit aj tak iba s tym mojim
: klucom.

Predstavte si ze mate vizitku ktere verite a nekdo vam pres internet, kteremu
samozrejme neverite, posle public key. A diky te vizitce overite ze je to vazne
ten spravny public key, ne nejaky falesne podstrceny.

Leos Bitto