OTAZKA: kernel 2.0.37 ?

Středa Duben 14 00:02:18 CEST 1999

2.0.x rada je nadale vyvyjena, aby byla zajistena podpora "rock stable"
stroju a taky tech, kteri z ruznych duvodu nechteji/nemohou upgradovat
pulku systemu hned dnes.

2.2.x se mi zda uz dobry, ale zrovna si nekteri v linux-kernel opakovane
stezovali na memory leaky. Vypada to jen na specialni pripady (rmmod
serial). Linus uz zase pracuje, bude brzo 2.2.6. Uz se i zminoval o
2.3.x, takze se zase mame na co tesit. Posledni dobou se na 2.2.x
viditelne vychytavaji takove drobnustky :-), ktere ovsem mohou
znacne zneprijemnit zivot.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution