rpm nenajde knihovny

Středa Duben 14 10:03:55 CEST 1999

On Wed, Apr 14, 1999 at 09:38:19AM +0100, Martin Ševčík wrote:
> Dobry den,
> prosim poradte mi. Pri instalaci programu z baliku rpm hlasi rpm, ze
> potrebuje urcitou knihovnu. Ja ji stahnu a zkopiruji do /lib. Pak na ni
> udelam linky z jinych lib adresaru. Spustim ldconfig - OK. Presto rpm dale
> hlasi potrebu te knihovny. Kde delam chybu?
	První chybu děláte v tom, že přesně nepopisujete problém, pořád se
pod tím dá představovat leccos.
	Pokud hlásí rpm, že balík je závislý na existenci nějaké knihovny,
buďto řádně nainstalujte knihovnu nebo rpm přinuťte věřit, že víte, co
děláte (--nodeps).

P. S.: Třetí chybička by se mohla najít v nastavení časové zóny na vašem
počítači.