Zrcadleni adresaru na disku

Středa Duben 14 10:10:28 CEST 1999

On Wed, Apr 14, 1999 at 09:55:37AM +0200, Michal Dobes wrote:

> Jak to zrcadli? Pokud se zmeni uprostred souboru 20 bajtu, tak
> to prenese celej 100MB soubor nebo jen zmeny? Mam to kompletne
> udelane vcetne teto vlastnosti pod DOSem a T-Mailem, ale potrebuju
> to presunot na dlouhe jmena v NT, tak jestli je tanto linuxovej
> pazgrivec na to pouzitelny nebo musim napsat si na to celej
> novej soft.
	To já nevím - nainstalujte si zmíněný balík a uvidíte. Možná by míň
práce bylo s upravováním balíku mirror. Pokud chcete kopírovat jenom změny,
bude lepší jinak si zorganizovat práci v adresáři a kopírovat výstup z
diff/vstup pro patch.
Ale pokud chcete hodně komplexní program, budete si ho nejspíš muset napsat
celý sám.
Dlouhá jména by rozhodně neměla být problémem Linuxu, spíš by se našly
příklady jiných operačních systémů.