Callback

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Středa Duben 14 10:48:14 CEST 1999

Dobry den.

Mam RH-5.2 a nedari se mi rozchodit callback. Delam to takto:
Na protejsim pocitaci mam upraveny soubor /etc/mgetty+sendfax/login.config
tak, ze po nalogovani na urcite jmeno mi to ma zavolat /usr/sbin/callback
(s parametry). Lokalne pouziji /usr/doc/ppp-2.3.5/scripts/chat-callback
pro vytoceni a prihlaseni se na protejsek. Po zadani "ifup ppp0" probehne
prihlaseni a v tom okamziku se modem odpoji i kdyz to ma v tom skriptu
chat-callback zakazane (HANGUP OFF, CLR_ABORT "NO CARRIER").
Kdyz na protejsim pocitaci spustim samotny callback, tak to udela co ma ->
zavola.
Mate s tim nekdo zkusenosti? A poradite? Diky predem.

Zdravi Jaroslav Honsa.