HDD Problem .. trable.. prosba o pomoc

mkalenda na email.cz mkalenda na email.cz
Středa Duben 14 13:09:50 CEST 1999

Vazeni pratele,
obracim se na Vas s prosbou o pomoc. Jeden muj znamy ode mne ma disk a ja
jsem na nem mel nainstalovany linux. Bohuzel tam chtel dos s fdisk (MS DOS
6.22) mu nenechal odstranit linux swap partition. Tak pouzil (BOHUZEL) low
lwvel format disku co mel v BIOSu. Od te doby se mi nedari provest low
level format tohoto disku (SEAGATE ST3290A 261MB). Po vyzkouseni ruznych
"low level formateru" prevazne pro DOS (vsechny tvrdi, ze format provedl
uspesne) a bez uspechu. proto Vas prosim mate-li k dispozici jakykoliv
(zkousel jsem jich zatim asi 10) program (Linux, DOS ..) o kterem si
myslite, ze by mi pomohl, prosim poslete mi jej na mkalenda na email.cz. Je to
sice "jen" 261MB ale visi mu na tom skolni projekt.

 Omlouvam se za mozny off-topic ale konec roku se blizi, diky Martin

--- CREATED BY ATC O..R..G..A..N..I..Z..E..R
--- http://email.cz <--- Get Your Free Email