Samba 2.0.0: cestina

Petr Bazant bazant na ktf.cuni.cz
Středa Duben 14 13:37:38 CEST 1999

Dobryden,
asi je to ohrane tema, omlouvam se, ale nevim si rady.
Samba mi zacala nejak blbnout, ulozim-li napr ve Wordu soubor
na share disk nabizeny sambou, ulozi se vcetne cestiny -- znaky se
premapuji spravne --, ale uz  se to zpatky neda z W95 precist.
Ulozim-li soubor znaky aglicke abecedy je to ok. (Netyka se to,
pochopitelne, jen Wordu.) Tiskove sluzby samby funguji uplne bez
problemu, zatim.
Muj smb.conf:
       character set = ISO8859-2
        client code page = 852
       valid chars = ě:Ě ą:? č:Č ř:Ř ľ:? ý:Ý á:Á í:Í é:É ň:Ň ú:Ú ů:Ů ?:?
ď:Ď

Log soubory  samby nerikaji nic, v sytemovem logu se objevuje:
Apr 14 11:31:05 quercus PAM_pwdb[1820]: 1 authentication failure;
(uid=0) -> petrikova for samba service
Apr 14 11:37:28 quercus PAM_pwdb[1824]: 1 authentication failure;
(uid=0) -> pb for samba service

Neni mi jasne, zda to spolu muze souviset a proc se vubec PAM do toho
v tomto miste plete. Taky bych rad mel jasno, zda ne nutno pouzivat
valid chars jestlize je pouzito client code page, dle zprav v konferenci
neni nute, moje zkusenost je opacna.
dik za zpravy
--pb--