deleni disku

Radek kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Středa Duben 14 15:45:25 CEST 1999

----------
> Odesílatel: Jan Derfinak <ja na demax.sk>
> Komu: linux na linux.cz
> Předmět: Re: deleni disku
> Datum: 12. dubna 1999 16:17

> Aka je to verzia fdisk-u?
> Nepomohol by upgrade na novsiu? (2.9i)

fdisk v2.8

Zda se mi to natolik obecny problem i na hodne malych
discich, ze tomu moc neverim, ale zkusim. tento problem nastane
i na ide, pokud v biosu date misto LBA mod NORMAL. Pak vam
velmi rychle preskoci pocet cylindru 1024 a po vytvoreni
druhe partition nad 1024 se tento warning ozve
priklad"
cylindry

0                 1024                 2500 (nahodne cislovetsi nez 1024)|

0    hda1  1000       hda2         2500

0    hda1  1000  1200    hda3    2500

                    hda2
partition 2 overlaps partition 3