Apache a SSL

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Středa Duben 14 16:05:49 CEST 1999

> ale nevim, kam ji mam vlozit. Muze si nasledujici nastavit jakykoli
> uzivatel? Soubor .htaccess obsahujici vyse uvedene nestacil.

  Neni to ani 24 hodin co sem s tim hral a snad pomuzu:

soubor: access.conf

<Directory "/home/apache/https/moje">
SSLRequireSSL

AuthName "Moje authorized area"
AuthType Basic
AuthUserFile /home/apache/https/moje/auth.pass
require valid-user
</Directory>

  Toto napriklad ukaze veci pouze uzivatelum, kteri maji zaznam v tom souboru
auth.pass a nikomu jinemu.

  Format auth je co uzivatel to radek a co radek to (login:enPass). Priklad:

login1:zakodovane heslo1
login2:zakodovane heslo2

  Vsichni tito lide budou moci do adresa /home/apache/https/moje ;-)

  Robert

Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita, Brno, tel. 45132938,ICQ 27487409
Finger print: 980F48B68AC62FC2D670  32AC18B87BB2BBF4379F  http://www.pgp.cz/