Nesviti LEDky na klavesnici

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Duben 14 17:11:25 CEST 1999

Dne 14. 4. 1999 Radek Andrs napsal:

> Tak jsem jeste zkusil strace setleds -L +num a ve vypisu bylo mj. i neco jako
>
> stat("/etc/ld.so.preload", 0xbffffa50)  = -1 ENOENT (No such file or directory)
>
> Nemuze tam by zakopany pes ?

Ne, to urcite ne. V tom souboru se, pokud vim, definuji nucene preloadovane
knihovny, stejne jako pomoci promenne LD_PRELOAD, takze se pri dynamickem
linkovani musi zjistit, jestli tam ten soubor je nebo neni. Na behu programu
by se spis mohlo negativne projevit, kdyby ten soubor existoval a byly v nem
nejake divoke preloady.

S pozdravem