Problem s jadrem 2.2.5 a maskaradou

David Sauer davids na orfinet.cz
Středa Duben 14 19:26:41 CEST 1999

    Jan> Zdravim,
    Jan> chtel bych poprosit jestli mi nemuzete nekdo poradit s nasledujicim
    Jan> problemem:
    Jan> nainstaloval jsem nove jadro 2.2.5 do Redhatu 5.2
    Jan> a od te doby mi nefunguje maskarada.
    Jan> Kdyz napisu ipfwadm -F -p deny tak mi hlasi toto:
    Jan> ipfwadm: setsockopt failed: Invalid argument
    Jan> Pricemz v jadre mam povoleno
    Jan> Network firewalls
    Jan> TCP/IP networking
    Jan> IP forwarding/gatewaing
    Jan> IP firewalling
    Jan> IP masquerading
    Jan> IP always defragment

Lidi, prosim, kdyz delate tak slozitou vec jako upgrade jadra,
prectete si dokumentaci - je /usr/src/linux/Documentation. Krome toho
to bylo v konferenci 3x za poslednich asi 14dni.

  Ve zkratce: kernely 2.2.X (i 2.1.<neco>+) jiz ipfwadm
  nepouzivaji. Instalujte ipchains. Dokumentace napriklad v LN (asi
  kveten 1998).

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)