Diald a impulzy

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Středa Duben 14 16:58:03 CEST 1999

    Zdravim,

    zabyvam se minimalizaci poplatku SPT Telecom a snazim se radne
nakonfigurovat diald. V souboru phone.filters me zaujala moznost volby
impulse... Bohuzel vsak nejsem moudry z toho, jak mam volby nastavit. Zatim
nemam tarif I99, proto je pro me aktualni konfigurace - pondeli-patek 7:00 -
19:00 impuls 2 minuty, 19:00 - 7:00 a vikendy impuls 4 minuty. Poradite mi
spravne nastaveni techto parametru? (Zejmena mam mlzo v pocatecnim
nastaveni - modem se nekdy spoji po cca 35 sekundach (33600bps), ale kdyz se
mu to nedari, muze klidne trvat i 1 minutu spojovani (21600bps), tedy kecani
si modemu.

    Dale by me zajimala konfigurace, ktera pro me bude aktualni, az muj
provider zpristupni pro mne tarif I99.

    Dekuji...

Pavel PaJaSoft Janousek (mailto:janousek na fonet.cz)
FoNet, spol. s r.o. (http://www.fonet.cz/)