Jak udelat ...

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Duben 15 09:47:11 CEST 1999

:> potreboval bych poradit.
:> Mam textovy soubor, ktery ma ruznou delku. Potreboval bych, aby se mi z
:> daneho souboru odfiltrovaly prvni 3 radky a posledni tri radky, to co je
:> mezi potrebuju vlozit do dalsiho souboru, s kterym budu potom dale
:> pracovat.

man head
man tail

alebo perl script

-- nejako takto cca .. pisem to z hlavy ----
open(FILE,"nazov_suboru") || die "chybova hlaska: $!\n";
 @obsah = <FILE>;
close(FILE);

open(OF,">vystupny_subor") || die "chybova hlaska: $!\n";
  print OF join('',$obsah[3]..$obsah[$#-3]);
close(OF);
-- nejako takto cca .. pisem to z hlavy ----

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting