Dotaz na Sendmail 8.9, lokalni sit, frontu a lokalni dorucovani

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Duben 15 09:38:15 CEST 1999

>To odesilate postu jen jednou za dva dny ?

    Ne, je to trochu slozitejsi... - zamerem je, aby se posta ven i dovnitr
prohodila 1x denne v 5:00. Proto mam pres Crona v 5 hodin spusten
sendmail -q, pote fetchmail na prijem POP3 posty. V 6:00 se znovu spusti
sendmail -q na doruceni posty, ktera je v tomto okamziku ve fronte a je v
100% pripadu pouze pro lokalni - dorucena od fetchmailu.... Proto je
sendmail nastaven na prohlizeni fronty 1x 48 hodin, protoze jinak nelze
zabezpecit, ze to udela v 5:00, ale 1x za 24 hodin, coz zalezi ciste na tom,
kdy byl router restartovan...
    Nebranim se vsak elegantnejsimu reseni... zejmena bych uvital, aby
lokalni posta se dorucovana hned nebo alespon abych lokalni postu mohl
rozesilat nekolikrat denne (ale nesmi sahnout na DNS!).

smtp-server=router.fonet2.cz)

>Mate v /etc/sendmail.cw tu Vasi lokalni domenu uvedenou ? Aby vedel ze to
>pro ni ma dorucovat.

    do /etc/sendmail.cw mam dat primo: fonet2.cz nebo router.fonet2.cz (coz
je kanonicke jmeno routeru)? Hledal jsem v manualu sendmail-cf, ale zminka
je pouze o moznosti FEATURE(use_cw_file), ale neni vysvetlen obsah
senamil.cw:-(

>Zkuste nekam na zacatek dat    MASQUREADE_AS(nejaka.domena.cz)dnl

    Masqureade mam davat fonet.cz nebo fonet2.cz?

    Omlouvam se za mozna jednoduche dotazy, ale maskarada na sendmailu mi
neni zrovna jasna...:-(

Pavel PaJaSoft Janousek (mailto:janousek na fonet.cz)
FoNet, spol. s r.o. (http://www.fonet.cz/)