LILO

Jaroslav Jirasek jarda na egerius.cz
Čtvrtek Duben 15 10:42:30 CEST 1999

Lilo nainstaluj na hdc a oba systemy muzes bootovat pres WinNT zavadec,
soft umoznujici ti nainstalovat NT loader je na
http://ourworld.compuserve.com/homepages/gvollant/bootpart.htm
ma to ale nevyhodu:  disk hda, kde ti lezi Windows a kam se ulozi
NT loader musi byt FAT16 (nebo nt partition) - nelze FAT32
a ma to vyhodu: bootojes z krasneho menu :-)

Jarda