vzdaleny pristup do mailboxu roota pop3 protokolem

matus kral kral na merck.sk
Čtvrtek Duben 15 12:18:34 CEST 1999

> Me to vzdy pri pokus skonci hlaskou, ze mam spatne heslo.
> Prohledl jsem soubory v /etc/ hosts.allow a hosts.deny a v  /etc/mail/
> vsechny konfiguracni soubory a nic jsem v nich nenasel.
> Jde mi o to abych si mohl stahovat postu na jiny pocitac systemove maily z
> uctu roota.

    ak by to aj islo, nie je to stastne riesenie. do /etc/alias radsej
presmeruj roota na ineho uzivatela, napriklad by bolo dobre nejakeho vytvorit
specialne prave na taketo veci, pripadne ked maju bezat nejake veci z cronu,
moze to tiez spustat tento uzivatel a pod.

    posta, ktora je pre roota sa potom presmeruje na takehoto uzivatela a
stiahne pekne pod nim.

                matus