Reakce na dnesni clanek...

Martin Brehovsky breh na kma.zcu.cz
Čtvrtek Duben 15 12:35:51 CEST 1999

Jan Marek wrote:

> Dobrý den,
>
> Tak jsem si se zájmem přečetl Váš článek ve Světě Namodro... No, možná
> by nebylo špatné do něj doplnit následující link a přeložit první
> stránku, která se tam objeví. Zřejmě by to trošku vyrovnalo
> "objektivitu" popsaného srovnání. A navíc: Skutečně si myslíte, že
> kombinace WinNT+IIS je tak dobrá, když na trhu WWW serverů dominuje
> Apache? Bude to zřejmě složitějším nastavením a nižším výkonem...
> A nyní slibovaný URL:
> http://www.gcs.bc.ca/bem/editorials/nts4rhlinux.shtml

Panu Danuelu Docekalovi jsem napsal par drobnych pripominek, ktere,
doufam,
bude publikovat (alespon uvidime objektivnost SM :-)):

Vazeny pane Docekal,

nejhorsi novinari jsou ti, kteri pouze bezhlave opisuji clanky z internetu

a problematice dostatecne nerozumi. Pak se snadno stane ze publikuji
prinejmensim zkreslene informace.

Mimochodem ohledne studie, vite treba o tom, ze ji sponzoroval sam
Microsoft ? Cetl jste o podobnem srovnani Netware 5 a WinNT ? Vite ze
byly poruseny zasady benchmarkovych testu takovym zpusobem, ze firma
Novell vydala oficialni prohlaseni zpochybnujici vysledky ?
http://www.novell.com/advantage/nw5/nw5-mindcraftcheck.html

Je to nakonec kazdeho vec, jaky produkt pouziva, ale nezverejnujte,
prosim, pouze jednostranne clanky, jelikoz se pak z vasi stranky stava
pouze propagandisticky material. Existuje totiz nekolik materialu, ktere
tvrdi pravy opak. Doufam ze me pochopite a zverejnite take nazor druhe
strany (jak to jiz nakonec v demokracii obcas i byva :-)).

Zde jsou odkazy na studie s ponekud jinymi vysledky (publikovane v
casopise PCWeek, coz je, doufam, seriozni zdroj):
http://www.zdnet.com/sr/stories/issue/0,4537,396321,00.html
http://www.zdnet.com/sr/stories/issue/0,4537,2196106,00.html
http://www.zdnet.com/pcweek/stories/news/0,4153,387766,00.html
http://www.zdnet.com/sr/stories/issue/0,4537,2196115,00.html

S pozdravem,
Martin Brehovsky

Martin Brehovsky (breh na kma.zcu.cz)
Department of Mathematics, Section of Geomatics
Faculty of Applied Sciences, University of West Bohemia