Askey nebo Aver TV karta

Jaroslav Jirasek jarda na egerius.cz
Čtvrtek Duben 15 13:16:53 CEST 1999

Na http://www.aver.com/sdrivers.html je popis jak na to.

mimochodem, to je tedy offtopic, prosim za prominuti,
ja mam Diamond DTV2000, ma taky cip Brooktree 848, a protoze mi
diamond ovladace nevyhovuji zkousel jsem jine - zrovna od Aver, ale
s nima mi jde ta karta pri vstupu z S-video cernobile. Znate jeste
jine ovladace na karty s timto cipem? (teda pro W95, kde je najdu?)
A resi a vyresil nekdo z vas jak na 2GB omezeni AVI?
(mimo zastaveni videa, nastaveni noveho souboru atd..)

Jeste jednou sorry za ten offtop, snad mi odpustite, kdyz jsem i odpovedel
na ten dotaz o linuxu a tv karte.

Jarda