(OFFTOP) Reakce na dnesni clanek...

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Duben 15 15:00:06 CEST 1999

Dne 15. 4. 1999 Corp. yA (Zdenek Pizl) napsal:

> hmm, mozna by bylo dobre zmenit jejich URL na http://svet.nahovno.cz
>
> P.S. omlouvam se za vulgaritu, ale i ja mam s panem D.D. sve
> "zkusenosti" (i kdyz jen po e-mailu) ....

To ja taky. DD vyznava demagogicky a konfrontacni novinarsky styl. Mel jsem s
nim nekolik stretu a je to clovek vzdy stoprocentne presvedceny o sve pravde.
Jakakoli argumentace ma u nej stejny ohlas, jako by byla vykricena do kanalu.
Nema cenu se s nim dohadovat, lepsi cestou je sve nazory a argumenty
prezentovat nekde jinde (nazory odpovidajici kvality [obsahove i slohove]
muzeme zverejnit na serveru Root.cz [www.root.cz]).

S pozdravem