Ake http proxy zvolit?

Robert Dobozy robo na idata.sk
Čtvrtek Duben 15 16:16:30 CEST 1999

Ahoj vsetci,

neviem ci toto nepatri viac do was-l, ale uz tu boli aj viac offtopic
prispevky a samozrejme ma to bezat pod Linuxom ;-).

Takze mam masinu P120 az P200 a asi tak 32MB pamati a mam cca 10 az 15
internetistov. Otazka znie aku http proxy by som mal podla vas pouzit.
  Co od nej ocakavam ? No aby to vedelo robit http,ftp,gopher,https proxy.
Aby to pripadne vedelo robit autentifikaciu, obmedzovanie priepustnosti na
zaklade adresy a/alebo pouzivatela (staci na http), pouzitie parent proxy
_pre iste domeny_ ale pre ine nie a aby bol k tomu nejaky nastroj na
statistiky, najlepsie pre Web.
 Zatial zvazujem Squid, Delegate mozno apache mod_proxy. Pokial viem tak
vacsinu toho by mal squid zvladnut, ale nie je to prilis velky kanon na
vrabce, hlavne na takom HW ? Asi sa nenajde nikto kto ma skusenosti so
vsetkymi ale mozno by mi stacili nejake tie skusenosti pre konkretny
program a ci to vie robit to co som napisal.
Dik.
Caute

						Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *