(OFFTOP) Reakce na dnesni clanek...

Petr Soucek petr na ryston.cz
Čtvrtek Duben 15 16:41:31 CEST 1999

Dan Ohnesorg wrote:

> Baba, ale ja jsem to tak procital a nevidel jsem, ze by v tom popisu byla
> nejaka evidentni chyba v konfiguraci linuxu. Vsiml jste si ji nekdo jiny?
> Jinak tvrzeni o tezko dostupnych radach pro linux a nasledne zverejneni
> nekomentovanych uprav registru, ktere jsou popsany buh vi kde je take
> sila.

Podle me je hodne ve volbe vychozich podminek. Prece jenom ten server v
takove sestave (4x400M Xeon, 4GB RAM, HW RAID kontroler s 9 disky a 4
100-Mbitove ethernet karty) neni asi neco, na co by byl Linux
optimalizovan. Zvlast je u NT zminovano to, ze byla kazdemu procesoru
prirazena jedna sitova karta - jde neco podobneho v Linuxu? Jinak do
100Mbit/s vychazel v testu Linux se Sambou lip nez NT, to me az
prekvapilo, pak uz je mozna problem ukrmit vsechny sitove karty.

Co je ale vic zarazejici, je ono podivne chovani Apache.

Zdravi

Petr Soucek