cgi-bin

David Šauer davids na orfinet.cz
Čtvrtek Duben 15 19:55:19 CEST 1999

    JM> Mili pratele,
    JM>      pokud sem muj dotaz nepatri, omlouvam se.
    JM> Uz nekolik dnu marne zapasim s nastavenim apache, verze 1.2.5,
    JM> tak aby provadel cgi scripty. Jediny vysledek je, ze sice
    JM> neprotestuje, ale vypise mi text toho scriptu misto aby ho pro-
    JM> vedl.

1.) ScriptAlias /cgi-bin/ "/usr3/www/apache-1.3.4/cgi-bin/"
  ... skripty budou videt pod url /cgi-bin/

Neni dobre mit cgi skripty dostupne ze stromu html dokumentu.

2.) rici, ze to v tom adresari ma pousten skripty:
<Directory "/usr3/www/apache-1.3.4/cgi-bin">
    AllowOverride None
    Options FollowSymLinks ExecCGI
                           ^^^^^^^ dulezite
    Order allow,deny
    Allow from all
</Directory>

Je to ale pro apache 1.3.4, takze to ve 1.2.4 bude mozna trochu jine ...

    JM> Mohl by se nekdo tak obetovat, ze by mi napsal co musi byt
    JM> v konfiguraci, kdo ma byt vlastnikem tech souboru,
    JM> nebo na cem to muze jeste zaviset?

Jinak tem skriptum dat normalne -x-.

Dalsi pres konferenci was-l na pvtnet.cz

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)