Problemek

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Duben 15 21:49:53 CEST 1999

Dne 15. 4. 1999 Radek_Sedmak na eurotel.cz napsal:

>      pomoci Partition Magicu jsem si zmenil velikost ext2 partition s linuxen,
> neuvedomil jsem si pritom ze se mi tim posune pocatek ext2 part. A lilo ktere
> mam v MBR nyni sahne nekam kde neni to co ocekava. Jak to napravit ??? Mam
> instlacky od RH5.2 boot+suplemental + CDROM

Bootnout z instalacnich disket a zvolit rescue. Po nabootovani nekam (rekneme
na /mnt) primountujte root partisnu a pres chroot pak znovu spustte lilo.
Ja to delam takhle (pro jistotu):

chroot /mnt /bin/sh   # mam chrootnuty shell
/sbin/lilo
/sbin/reboot

Asi to jde i jinak, ale tohle mam vyzkousene...

S pozdravem