Urgent -> smazany soubor

Jan X. Postransky postry na gandalf.fsih.cvut.cz
Čtvrtek Duben 15 22:00:52 CEST 1999

On 15 Apr 1999, Jaroslav Honsa wrote:

> Ja jsem to nikdy nezkousel, ale kdyz to je "Ugrent":
> zkuste mc (Midnight Commander), funkci undelete

pokud vim, tak undelete v mc pracuje na principu "Recycle Bin" z Windou$.
ja bych se spis pokusil zjistit na jakem miste se fyzicky soubor na disku
nachazel a potom bych pouzil prikaz dd.

x.

-----
 Jan X. Postransky, PhD student
 Faculty of Mechanical Engineering, Czech Technical University in Prague
 e-mail: postry na gandalf.fsih.cvut.cz
 phone: +420(0)2/24915319 ext. 116, 328