DNS a telnet vs. DNS ostatni veci (nslookup, ssh)

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Duben 15 21:34:39 CEST 1999

    Zdravim opet...

    muze mi prosim nekdo vysvetlit tuto vec:
postupne zkousim tyto prikazy:

nslookup www
ssh www
telnet www

nslookup vrati korektni autoritativni odpoved na lokalnim intranetu...
(dotaze se DNS), ssh www rovnez bez vytacek spojuje primo.

    Co je ovsem sokujici je fakt, ze telnet www zamrzne a zacne se vytacen
modem (diky diald), protoze na modem bezi DNS dotaz na DNS server
providera... (az si neco DNSka povi, pak telnet spoji...:-()

    Muze mi nekdo rici, proc tomu tak je? Pripadne jake informace potrebuje
k tomu, aby mi rekl, tohle je blbe, tohle musi byt prohozene, jinak...?

    Dekuji...

Pavel PaJaSoft Janousek (mailto:janousek na fonet.cz)
FoNet, spol. s r.o. (http://www.fonet.cz/)