IP accounting

Pátek Duben 16 11:43:00 CEST 1999

Tibor Pittich (Tibor.Pittich na phuture.sk) wrote:
:
: Dňa Št, 15 apr 1999 Leos Bitto napísal(a):
: >Ale pokud primo pouzijete IP accounting, (ipfwadm -A), dostanete
: >naprosto presna cisla. Jenomze MRTG neumi pouzivat IP accounting takze se
: >ze vsech stran ozyva "ono to nejde"...
:
: hmmm, ste si celkom istý že generovianie grafov via MRTG sa nedá zabezpečiť
: pomocou IPaccountingu? ja osobne som to teda neskúšal, ale v peknom článku
: Juraja Bednára ( zdravím;) ) v jeho e-zine netacik je celkom pekný popis
: A ako na to: http://netacik.sk/net30/mrtg.htm..

Aha, tak to se omlouvam. Ja sam MRTG nepouzivam a usoudil jsem tak z toho
ze odevsad slysim ze to na kernelech 2.0.x presne merit neumi.

Leos Bitto