kfm a cp1250

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Sobota Duben 17 14:34:35 CEST 1999

Zdravim,

podarilo se nekomu prinutit kfm (KDE file manager) zobrazovat cestinu
v kodovani windows-1250? Kfm mi prijde jako pouzitelna (= stabilnejsi)
nahrada za Navigatora, ale tohle je docela bolestivy nedostatek.
Muj /etc/kde/charsets vypada nasledovne:

--- zacatek ---
# KDE Config file
[general]
i18ndir=/usr/share/i18n/charmaps

[aliases]
iso-ir-111=koi8-r
koi8-ru=koi8-r
koi unified=koi8-r
cp-1250=cp1250
x-cp-1250=cp1250
windows-1250=cp1250
x-windows-1250=cp1250
utf-8=unicode-1-1-utf-8
x-utf-8=unicode-1-1-utf-8

[conversionHints]
koi8-r=iso-8859-5
cp852=iso-8859-2,
#unicode-1-1-utf-7=iso-8859-1
unicode-1-1-utf-8=iso-8859-2
utf-8=iso-8859-2
cp1250=iso-8859-2      #Zkousel jsem tenhle radek i vynechat - nepomaha to.

[faces]
adobe-symbol=symbol
koi8-r=*_koi8

[XNames]
us-ascii=iso8859-2
---- konec ----

soubor /usr/share/i18n/charmaps/CP1250 samozrejme existuje. Problem je pouze
s pismeny \v{z} a \v{s} (ž a š) (jejichz pozice se v ISO lat2 a CP1250 lisi).

Kfm na stderr vypisuje: Unknown charset Windows-1250. Zkousel jsem i vytvorit
link windows-1250 na CP120 (v /usr/share/i18n/charmaps), ale ani to nepomaha.
Nenasel by se mezi ucastniky konference odbornik na KDE, ktery by mi dokazal
poradit? Ja sam z nej pouzivam pouze inkriminovany program a bojim se, ze
problem bude nekde hloubeji.

Nasledujici kdebase jsem stahnul z ftp.uk.debian.org (binary-unstable):
ii  kdebase         1.1-19990207-2 KDE core applications
ii  kdebase-i18n    1.1-19990207-2 Translations of applications in kdebase.

Predem dekuji za pomoc
--
                                   David Kuzela