W-Emulatory a Linux (Bylo Re: VQF a linux)

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pondělí Duben 19 08:59:49 CEST 1999

Dne Ne, 18 duben 1999 Radovan Garabik napsal(a):
>Oto Buchta <oto_b na jezek.buchtovi.cz> wrote:
> : Chci se zeptat.
> : Umí někdo z Vás přhrát audio formát VQF (mezistupeň mezi MP3 a MP4, komprese až
> : 1:18) na Linuxu? MP3 zvládám, ale kdyby šlo VQF, které je věrnější, míň
>                                                                       ^^^
> : zatežuje procesor, prostě je lepší...
>   ^^^^^^^^
>naozaj?
> - Vyzkouseno na firemnich Wirdozech. Porovnani MP3 x VQF na WinAmp.
>
>mne to ide prehravat s pohode pod vmware

ne, ne, Ne, NE, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

prosim, prosim, rady typu pouzij dosemu, wine, wabi nebo dokonce vmware snad
ani do teto konference nepatri. Prece si kvuli VQF-kam nebudu kupovat licenci
Wirdoze nebo ji snad dokonce KRAST! Ja je nechci rozchodit ZA KAZDOU CENU, ale
pouze tehdy, pokud pod X-ama klepnu v menu na polozku VQF-player a ono mi to
spusti NATIVNI Linuxovou Aplikaci!

tapik