X-server a Mach-64 karta

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pondělí Duben 19 11:45:36 CEST 1999

Potkal jsem se sice s jinymi problemy, ale jak kdosi rekl, povyseni na
XFree86-3.3.3.1-1 vyresilo temer vse k naproste spokojenosti. Obcas (tak
jednou za mesic) se mi objevi v horni casti obrazovky svisle carecky.
"Pomaha" presunuti okna pres ne. No a taky se obcas (tak jednou za 1,5
mesice) zameni prava pulka obrazovky za levou. "Pomaha" prepnuti na
konzolu a zpet.
 Mam  ATI 3D RAGE IIC AGP 4MB pameti

sutr
          Nejrychlejsi server pro Windows?     Samba 2.0!