gigabit NIC

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Pondělí Duben 19 12:24:09 CEST 1999

Jaroslav Jirasek wrote:
> Ma nekdo z vas zkusenosti s gigabitovou sit. kartou
> 3C985B-SX s Linuxem ?
> Chtel bych ji pouzit do naseho serveru, ale nevim, jestli to
> pujde.

Tuto zkusenost nemam, ale uz jsem cetl, ze pouzivani GIGAbit NIC do
serveru neni uplne nejlepsi, protoze takovato karta dokaze zahltit
sbernici. Jako vyhodnejsi se jevi pouzit nekolik 100 MBps karet
pripojenych na switch a nastavit load balancing coz linux tusim umi, a
vetsina switchu take.

Honza

--