cdda2wav

Petr Olivka petr.olivka na vsb.cz
Pondělí Duben 19 12:58:07 CEST 1999

Na IDE mam ACER 36x, HP vypalovacku a Toshibu 24x, a na vsech mi to chodi.

jeste jsem musel zadat cteni vice sektoru na jeden zatah, parametr -n a k tomu
kruhovy buffer  pres -l. Na nekterych mechaniikach to znamenalo i znacne zvyseni
rychlosti.

No a pred 14 dny sem si ztahl posledni verzi i s cdrecordem, je to sice beta,  ale
ede bez problemu.

  poli