Kde

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Pondělí Duben 19 13:51:42 CEST 1999

> mam nainstalovanej Red hat 5,2 a kde 1.1, chtel jsem se zeptat
> jak zprovoznit u kde cestinu , relativne latin-2.
> A jestli by slo u X-vindow(napr,po startx se mi rozjede Afterstep-->a
> ja bych dal exit to->fwvm95
>                              windowmaker)
> dodat nejakej script, aby se mi prepl do KDE.

  No, aby se vam spustil spravny window manager tak staci zalozit soubor
.Xclients (chmod u+x .Xclients) v HOME adresari a napsat do nej:

pro KDE:
/opt/kde/bin/startkde

pro FVWM95:
exec fvwm95

pro FVWM2:
exec fvwm2

atp.

  Nebo je tu jeste jedna dalsi alternativa a tou je soubor .xinitrc.

  Jak zprovoznit cestinu? Nainstalovat ceske fonty do X. Staci hledat na netu
fonty, ktere obsahuji ISO8859-2. Neco by se melo nalezat na www.penguin.cz,
ftp.fi.muni.cz a podobnych serverech. Pokud jsou spravne instalovany fonty do X
tak KDE by je melo nabizet samo v tom jeho nastavovacim programu (nepouzivam
to, takze presne nevim).

  Robert

Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita, Brno, tel. 45132938,ICQ 27487409
Finger print: 980F48B68AC62FC2D670  32AC18B87BB2BBF4379F  http://www.pgp.cz/