Postgresql & PHP

Petr Klíma pklima na bohemia.net
Pondělí Duben 19 18:06:52 CEST 1999

Dalibor Toman wrote:

> pg_connect() otevira handle, ktery je automaticky po ukonceni zpracovani
> strany uzavren.
> Pokud pouzijes pg_pconnect(), pak k automatickemu uzavreni nedojde
>
> v popisu PHP funkci Postgresu to kupodivu neni vybec vysvetlene. Podivej se
> na popis  obdobnych povelu
> pro MySQL

Neplati to nahodou jen kdyz mas PHP jako modul ???

Nedokazu si to predstavit u CGI-BIN ...

                                                  Petr Klima
     * *       Bohemia.Net, a.s.   Internet Service Provider
   * | |-*-->  Czech Republic, 170 00 Praha 7, Za papirnou 5
<--*-| | *     Tel : +420 2 66712707;  Fax : +420 2 66712638
     * *       pklima na bohemia.net;    http://www.Bohemia.Net