Laborování s motherboardem

Jindra Vavruska jindra na vavruska.cz
Pondělí Duben 19 20:16:07 CEST 1999

Pokouším se už asi popadesáté vyřešit problém zamrzávání Linuxu po aktivaci
Soundblasteru (pokud je natažen modul sb.o, Linux vytuhne do 60 sekund a pomůže
mu jedině reset).

Nastavení v isapnp.conf sedí, různé varianty se chovají stejně, dříve to
chodilo.

Mám dojem, že jsem něco zmršil v BIOSu. Je tam spousta takového toho
nastavování IRQ (Legacy vs. PnP/PCI) apod., v čemž se vůbec nevyznám a hlavně
tomu nerozumím.

Nemůžete mi poradit, např. pod jakým heslem hledat na DejaNews? "sound card irq
conflict linux" mi nenašlo nic, co by se zminovalo o mém problému...

Díky předem, bude-li za co ;-)

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)
Linux is good for me