Kterak smazat nesmazatelny soubor, kdyz je fs namontovan?

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Pondělí Duben 19 21:22:01 CEST 1999

safranek na jhrnet.cz (Michal Safranek) writes:

> po tvrdem resetu(nezavinenem moji osobou) byl poskozen fs.
> Zkousel jsem i ext2ed (vubec v nem neumim) ale ten mi napsal, ze fs je
> mounted a jako ze tytyty! .... nevite nekdo co s tim ?

Muzete zkusit nabootovat v single user modu (v LILO promptu se napise
napr. linux single), a pak namontovat filesystem read-only ("mount -o
remount,ro /").  Pak by ext2ed mohl zafungovat (nezkousel jsem),
debugfs funguje urcite. Ten ale, myslim, funguje i na read-write
filesystem. Nicmene tuto variantu bych pouzil jen v pripade, ze bych
si byl jist, ze tim nenatropim vic skody nez uzitku.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR