scsi emulacia pre napalovacku (LONG)

Miroslav Vasko vasko na ies.sk
Úterý Duben 20 09:18:56 CEST 1999

Caute,

mam tu taky drobny problem. Snazim sa rozchodit IDE
prepisovacku HP-7200i-RW. Prekompiloval som jadro s podporou scsi,
scsi-cdrom, scsi-generic a ide-scsi emulaciou.

Mam Debian 2.0, jadro 2.0.36. V lilo.conf mam riadok `append
"hdc=ide-scsi"'. IDE mam povolene, kedze mam este IDE disk a CD
ROMku - toto je zakazane v README.ATAPI, ale len pre jadra <2.0.33.
Vsetko nabehne, pri HP Writer sa objavi dovetok `SCSI emulation
enabled' a `ATAPI Overlap supported: No'. Neviem, co to znamena :)

Napalovacka sa mi objavi na `/dev/sr0'. Ked sa snazim primontovat CD v
napalovacke - `mount -t iso9660 /dev/sr0 /mnt/cdrw', primontuje mi disk
v pohode. Mozem prechadzat adresarovou strukturou, a citat subory v
minimalne prvom vnoreni - subory v korenovom adresari citat nemozem (!)
- jadro zacne vypisovat MEDIUM error a tym aktualna session hasne.

Prave som zistil, ze ine CD precitam v pohode, ale to problematicke
zasa v pohode precitam na IDE CD rom, ktoru mam na hdb. Takisto `cdplay
-d /dev/sr0' na Audio CDcku hlasi `CDROM (ioctl) reports ILLEGAL
REQUEST'

Nechcem teraz kvoli tomu skusat napalovanie - co keby mi odisla
mechanika? :)
Nema niekto s tymto skusenosti? Musim prejst na 2.2.x?

Dik,
Miro.
--
  .~.     Miroslav Vasko
  /V\     vasko na debian.cz, vasko na debian.sk