readline + flex + bison => divne chovani

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Duben 20 11:34:29 CEST 1999

Leos Literak wrote:
:
:  Interpret je postaven na kombinaci ze $SUBJ. Pokud je sirka radku
: mala, zvladne vstupni soubory > 1MB. Pokud je radka > 200 znaku, pak vsak
: havaruje i na nekolika radcich dlouhem souboru.
:  Pokud zrusim cteni pres readline, precte nekolik radek, ale soubor
: o 2MB ne, skonci se sigsegv.
:  Chybu bych tipoval na flex, bison si s tim poradi. Hloubka jeho zanoreni
: je dostatecna (YYMAXDEPTH 1000000).
:
:  Takze, jestli mate nekdo zkusenosti s flexem, bisonem a muzete mi
: poradit, kde hledat chybu, byl bych mu velice vdecny. Z konference jsem
: odhlasen, proto prosim maily smerujte na literakl na risc.upol.cz

	Mozna bude problem jinde, doporucuji slikovat s ElectricFence
a pak ladit. Je velka pravdepodobnost, ze jde o chybu alokace
(at uz ve flexu nebo ve vlastnim programu), a ElectricFence ji odhali
tam, kde skutecne je, a ne az treba o mnoho instrukci dal.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //