LPRng - prodleva tisku

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Duben 20 14:08:21 CEST 1999

Pomoc!

Zjistil jsem, ze mi pri tisku pres LPRng tisk kazde ulohy ceka (minimalne asi 1,5
minuty), coz vetsine lidi ve firme velmi vadi. Da se to nekde ovladat? Muze to byt
nastavenim filtru (lp=/dev/null a filtr, ktery to tam primo na port 9100 posila)?
Da se to nejak trasovat, debugovat? Jsem velmi tlacen casem, tak nejsem
schopen nyni zacit znovu procitat celou dokumentaci a hledat.

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe