Shaper -> CBQ - Re: shaper dvourychlostne ?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Duben 20 13:51:55 CEST 1999

On Tue, 20 Apr 1999, Petr Stanek wrote:

> Ma to take nejaky rychlostni strop jako Shaper,
> ktery neumel omezit traffic na vice jak 256kb/s?

Zkousel jsem to pro 512kbit -> ftp prenasi 59kB/sec a rychlost 1024kbit,
pak to prenaselo asi 111kB/sec cista data. Takze to zrejme funguje i
pro vyssi rychlosti - v konfiguraci interface se definuje zda je 10mbit
nebo 100mbit - zrejme to bude fungovat i pro vysoke rychlosti.