Linky v /etc/rc.d/rc*.d

Igor Bujna bujna na tcioptics.cz
Úterý Duben 20 15:14:49 CEST 1999

> Dobry den,
>
> nevite jestli linky v /etc/rc.d/rc*.d ktere ukazuji na vlastni skript
> v  /etc/rc.d/init.d jsou vytvareny nejakym automatem a jaky je vyznam
> toho cisla kterym jmeno zacina ? Jde mi o to ze mam skript a potreboval
> bych na nej udelat ty linky aby se startoval a shazoval pri spusteni a
> ukonceni systemu. Chtel bych to udelat tak aby to bylo v souladu s
> ostatnimi linky.

Podrobny popis je ve scrpitu /etc/rc.d/rc, jestli neumite sh tak toto,
nejdrive rozjede scripty zacinajici K, pak od 0 az 9 a pak zase
podle pismena atd..., a potom scripty zacinajici S, dale stejne
pravidlo.
Nashle

    With regards
                          Igor Bujna

    Meopta-optika, a.s.
    member of the TCI group
    E-mail: bujna na tcioptics.cz
    tel.: +420-641-24 2619 , 2621(answering machine)
    fax.: +420-641-206579