Linky v /etc/rc.d/rc*.d

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Duben 20 15:21:14 CEST 1999

Dne 20. 4. 1999 Petr Simek napsal:

> nevite jestli linky v /etc/rc.d/rc*.d ktere ukazuji na vlastni skript
> v  /etc/rc.d/init.d jsou vytvareny nejakym automatem a jaky je vyznam
> toho cisla kterym jmeno zacina ? Jde mi o to ze mam skript a potreboval
> bych na nej udelat ty linky aby se startoval a shazoval pri spusteni a
> ukonceni systemu. Chtel bych to udelat tak aby to bylo v souladu s
> ostatnimi linky.

To cislo urcuje, v jakem poradi budou skripty spousteny (od nejnizsiho k
nejvyssimu), takze jedine, co muzete spatnym cislem zkazit je to, ze v dobe
startu skriptu nebude zavedeno neco, co sam potrebuje. Cisla od 80 do 99
jsou vetsinou vhodnou volbou...

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison